2013. december 30., hétfő

Záró gondolatok

Sziasztok!

Nagyon szépen köszönöm mindenkinek, ki bíztatott és olvasta ezt az írásom. Az első blog, amit nem a történet közben fejeztem be.
Meg kell hagyni jó érzés és ennek a blognak története van.
Igazság szerint 80 rész van megírva, de 50 rész nem kerül nyilvánosságra. Bizonyos okok miatt. Így a történet lehet, hogy hiányosnak tűnik. De igyekeztem a fő momentumokat bele írni és élvezhetővé tenni. Ha ez nem sikerült sajnálom.
Egyes szereplők, csak egyszer szerepeltek benne, vannak, kik kisebb szerepet kaptak. Vannak állandóak és vannak sorsfordító karakterek is.
Köszönöm nektek a több mint 1200 megtekintést, mert nekem ez is sokat jelentett.
Köszönöm z 5 követőt.
Köszönöm a 33 bejegyzést és a 19 megjegyzést.
Köszönöm, hogy itt voltatok olvastatok.

 "Nem lehet mindenki menő, nem lehet mindenki kiváltságos és nem tartozhat az iskola bálkirálynőihez, sem az észlényekhez, sem a sportolókhoz, de még az átlagosokhoz sem"
- Írtam még az elején. Kate tényleg nem tartozott sehová, de a blog végére, mindenhová tartozott még is. 

"Kiskorom óta más vagyok mint a velem egykorúak, más érdekel és mást tartok fontosnak. Mindig igyekeztem barátokat találni, de mit rá jöttem csak én igyekeztem és ők nem. Nem érdekelte senkit ki vagyok és mit akarok, honnan jöttem és hová megyek. Nem itt mindenki magáért felel....
Hát én is így tettem. "
 - Valóban eleinte lenézték, nem tudták hova tenni ezt a lányt és az életét sem. Különleges családja volt. Különös élete és ő maga sem volt átlagos. Más volt, mint mások. De még is egy közülük.
Lettek barátai, megtudta a múltját, jelenét és jövőjét. Lett egy igazi élete.


"Ez lennék én Katarina Gordon, a nagy bajkeverő.... a nagyszájú, a bunkó, a paraszt és egy balfácán nem mellékesen az idióta,a fogyatékos és a szemétláda... ki-ki hogy ismer... de csak Kate a kiváltságosoknak."
 - Lettek kiváltságosok. A családja is elmondott neki mindent. Kiderült, hogy létezik egy kötelék, a szerelem. Kiderült, hogy léteznek érző szívű mágikus lények és ő is egy közülük. Hát ez lett ő. Meg lett sorssal és feladattal.

"Ez az én történetem, itt nem a szürke kis egér lesz a suli szépfiúja kedvese, itt nem egy bálkirálynő meséli el mindennapjait, és nem egy átlagos lány számol be az életéről. Nekem más csodám lesz... más kalandom... és a legfontosabb más lesz a valóságom. Mert én  is más vagyok."
- Ki a suli szépfiúja? Nem tudni,talán Tyler a focista, aki Maya kedvese lett az eredeti történet végén. Talán Tom, aki egy másik lánnyal jött össze. Talán Carla pasija, akit nem ismertettek meg ebben a blogban. Esetleg egy másik srác a suliból, de az sincs kizárva, hogy Caleb volt az, aki ellopta Katarina szívét.
- Bál nem volt, így bálkirálynő sem, csak egy bizonyos hercegnőről volt szó a történetemben.. Anabelről, ki olykor borsot tört a főhös orra alá, megbántotta őt, olykor talán meg is alázta. Az oka mindennek egyszerű, kell mindig egy gonosz szereplő, egy aki felrug mindent, megcsúnyitja a mindennapokat. Miért? Mert az életben is így van.
- Átlagos lány nem is volt ebben, talán a mágikus lányok lehettek átlagosak... ebben a suliban biztossan, de  Kate barátai nem voltak átlagosak sohasem, egyébként is szerintem nincs átlagos ember. Mert mindenki különleges a maga módján és persze egyéni. ;)
- Meg lett a csoda... szerelem, barátok, múlt. Meg volt a kaland. Meg lett a valóság. Kibogozódtak a szálak is, amik megkutyulták a történetet. Mindenre fény derült. Egyedül Katarina szüleit nem ismerhettétek meg. 
Most már azt is elárulhatom, hogy miért lett Gordon helyet Gorodon Katarina neve, ha a család többi tagjáé más... mert elgépeltem... de pszt.....;)

A szereplők idézeteinek tartalmát is felfedem...

Katarina Gorodon:
A történet főszereplője.
" A farkas nem bánt ő egy félre ismert ragadozó" 
- Valóban egy vérfarkas a történet főhőse, de kiderül részéről is, hogy a bunkónak és beképzelt disznónak hitt Tyler, egy kedves srác, akivel van egy közös kalandjuk. A vadgesztenyés napon.

Carla Jefershon:
Az író palánta.
" Soha nem tudhatod, mit hoz a jövő."
- Carla nem tudta, hogy minek lesz a részese, mikor Maya elmondta neki, hogy mit talált ki, hogy segítsenek Brad húgának. Igen annak a Brad húgának, aki a legnagyobb vérfarkas ként is emlegetnek a suliban. Egyébként mindennek oka, hogy Carla tudjon egy tökéletes és hiteles könyvet írni a világukról és megismerhesse a vérfarkasok igazi sorsát.


Maya Gilbert:
Az évfolyam tánc bajnoka.
" Az éremnek két oldala van... jó és rossz, te döntöd el melyiket veszed fel."
- Igaz, hogy nem sok minden derült ki a tánctudásáról, ezért elnézéseteket kérem. Hogy miért pont ez  az idézet az övé? Mert Tyler-rel pont így jártunk. Megismertük mindkét oldalát, persze mindez rögös úton sikerült. de meg lett.
Miért ajánlotta fel a segítségét Kate-nek? Mert ő is tudja, milyen kirekesztetnek lenni. A családját egy vámpír ölte meg és még régen Brad mentette meg a lányt. Elvitte egy másik családhoz, akik vámpírt faragtak belőle.

Tyler Mattshon:
A foci bajnok, a pálya ásza.
"Maradj hű magadhoz."
- Nem sok minden derült ki a foci tudásáról. És nem publikáltam meccses részeket. De azért remélem nincs harag. Maradj hű magadhoz egy kedvenc mondatom, és ez a srác döbbentette rá Kate-t, hogy valóban így kell lennie. Megmutatta igazi oldalát neki. Meg mutatta, hogy nem is olyan rossz ő. És később a barátnőjét is otthagyta az állandó rossz májúsága miatt. A foci csapatott is ott hagyja és később a tanulásra is több igényt fektet.

Tom Pettershon:
Az okos fiú, a szép fiú...
" Ön magunk megismerése a legnagyobb utazás, a legfélelmetesebb felfedezés, a legcsodálatosabb találkozás."
 - Valóban a suli egyik leghelyesebb srácának tartsák, aki még okos is és a tanulással is foglalkozik valamicskét. Az ő idézete is az aranyfarkasról szól. Kate-ről, mivel látta mindenki, azt, min ment át a lány, hogy megtudja ki is ő igazából. Sikerült-e? Szerintem igen.

Caleb Ross:
Az új srác...
"Titkok olykor a legveszélyesebb játékok."
- Caleb az első pillanatban megkedvelte a főhőst. Beleszeretett, ezt egy darabig titkolta, ez lett az ő játéka. Ennek veszélyességi oldala a vérfarkassá válása lett. Nem sok minden derült ki róla, de azt elmondhatom, hogy egy tökéltess pasi... legalább is nekem.



-Ennyi-







 BÚÉK!!!



Köszönöm nektek! :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése