2013. december 30., hétfő

23. rész - Telihold

A véremet kilökte az erem és az egész testemből folyni kezdett a vörös 0-as vérem. Az okot nem tudom, de azt igen, hogy én magam megijedtem és ordítottam a fájdalomtól. A szervezetem szinte köpködte ki azt a vörös lét, amit vérnek nevezünk. Szörnyű volt és fájt, a fájdalmamban, kínjaimban majdnem megszakadtam. Nem éreztem még ekkora fájdalmat és talán soha nem is fogok, de ez most nem kellett, nem akartam még a legnagyobb ellenségemnek sem.  A fájdalom még erősebb volt mint a látvány undora.

---------------------------------------------------------------------------------------
-De kislányom NINCS buli! Rendben?- kérdezte anya, mintha teljesen átlagos lennék.
-Oké! Mit is gondoltál?
Miután elmentek a szüleim és Brad is meghívtam pár barátomat, de igazából nem ismertem őket... fura volt. Csináltam puncsos tálat, vettem elő rácsát és még fel is öltöztem egy bulihoz..
El is kezdődött a buli rémtörténeteket meséltünk. Mikor rám került a sor és az utolsó mondatnál tartottam le kapcsolódót a villany. Megijedtünk....Ordítottunk!A padlásról is hangok jöttek! Elena és Jason felmentek megnézni,de nem tértek  vissza SOHA! Ezek után felmentünk mindannyian. Kivéve engem és egy srácot.Miután eltelt 40 perc felmentünk, és ott volt mindenki csonka teteme...kivágva a szemük kilenc ujjal!!
Ekkor előttem volt egy levél amiben szemgolyók és ujjak vannak! Egy felirat volt rajta.... Néz hátra. megfordultam de a velem lévő srác már hulla volt. Belém döfték a kést.

Szerencsére megint csak álmodtam... Montam már, hogy utálom a teli holdat?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése