2013. december 30., hétfő

18. rész -Hercegnő hiszti

Mai nap is egy átlagosnak indult.,de a végére ez a nap botrányos lett, mint még sok másik, de ebbe most ne menjünk bele.A 4. óra utáni szünetben egy hatalmas pertatvar alakult ki. Maya, Carla és én az iskola jobb szárnyába a folyosón beszélgettünk, mikor oda lépet Tyler.
- Sziasztok! - köszönt és mosolygott??????? - Katarina, ez a tiéd. - adott át egy borítékot.
- Köszi, de ez mi? - néztem rá, valóbalóban fogalmam sincs mi lehet abba a borítékba.
- Képek. -húzta mosolyra az ajkát.
- Áhhá.... - eset le, hogy mit tartalmaz a boríték. - Köszönöm. - mosolyogtam rá.
- Nincs mit. Én köszönöm a mosolyt.
- Te mit csinálsz itt? - jött oda hozzánk Anabel.
- Beszélgetek. - válaszolt egyszerűen.
- Ezekkel? -mért végig minket flegmán, először Carla-t, majd Maya-t és végül engem vett szemügyre.
- Igen velük...-válaszolt higgadtan.
- Ez mi? - nézet a kezembe lévő borítékra.
- Te is látod...boríték. -világosította fel Maya.
- Tyler... a te írásod van rajta. Mire véljem? - nézett mérgesen a hercegnő.
- Igen, de ez most nem tartozik rád. -válaszolt.
- Nem-e?
- Nő. -vigyorgott Maya.
- Nem. - mondta Tyler.
- De! - ragadta ki a kezemből a borítékot, ami a tegnap készült közös képeket tartalmazta.
- Ad vissza! - álltam le vele vitatkozni.
- Francokat! Tyler, megyünk! -nyitotta ki a borítékot és nyávogott.
- Nem megyek veled sehová. Nézd csak meg azokat a képeket. Katarinával vagyok rajta. -nézett rá, majd ránk és mosolygott.
- Ez..ez mi? - nézett elcsukló hangon. Elkezdte nézni a közös képeinket. Carla és Maya is egymásra nézett.
- Tegnap együtt voltunk vadgesztenyével. - mondta ki egyszerűen Tyler. Én csak nevetni tudtam. A két barátnőm furán össze néztek. A hercegnő arcát meg a méreg öntötte el.
- Vadgesztenye? Szóval.... te és ő randizgattok? - kérte számon.
- Baráti találka volt.
- Ezt nevezed te baráti találkának??? Mond te teljesen hülyének nézel?
- Őszintén. Igen. - mosolygot Tyler.
- Végeztem veled, és ezzel a korccsal, ti mind idióta barmok vagytok. Nem értitek meg a lényeget. Szakítok veled! - húzta fel teljesen magát a pincsi.
- Jó, hamarább is megteheted volna. - integetett neki Tyler.
- Kabe! - orditott vissza.
- Egy hisztéria. - mondta Calra.
- Szerintem meg ez egy hercegnői hiszti volt. -nevetett Maya. Mindannyian nevetni kezdtünk. - De te, kidobtad. - nézet a barátnőm Tyler-re.
- Igen. Ki. Előbb kellet volna. - kacsintott.
- És akkor most a mi Katarinánkra veted ki a focista mezed? - vonta kérdőre Carla... te jó ég.
- Nem. Kate, csak egy barát. És más dolgom van vele, de erre már ti is rájöttetek... vérszívók. - hagyott ott minket bosszusan.
- Ez mire volt jó? - néztem a két lányra.
- Csak érdekelt. - mondta Maya.
- Így soha nem tudom meg, hogy mi a feladatuk.
- De, majd mi segítünk. - jöttek oda és megöleltek.
- Oké, most mennyünk, mert megint kések töriről. - mondtam és mentünk órára a nap további részébe Carla, Maya és Tyler volt a társaságom. Elmentünk egyet forró csokizni, utána haza mentem és beszéltem anyáékkal, megcsináltam a házit, kajáltam és nagyjából el is ment a nap.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése