2013. december 3., kedd

10+1.rész Őrület

 Sziasztok! Holnap azaz dec.4.-én lesz Robinnak az egyik legjobb barátnőmnek a szülinapja és gondoltam meghozom nektek a 11.részt. Neki lehet hálálkodni... először is....................-------------->Boldog Szülinapot Robin!!!! :D

Tegnap este miután eltűnt az ismeretlen a 2 fiú is két felé indult és kereket oldott. A tömeg is hamar feloszlott, én egyedül maradtam az éj sötétjében az erdőben és gondolkodtam a látottakon. Itt álok az erdő közepén a kérdéseimmel és választ nem kapok. Nem tudom mi a különbség farkas és farkas közt... félek, aggódóm, de még is kíváncsiság vezet. Tudom mit kell tennem, de nem tudom, mit fogok tenni. Nem látom át és nem is akarom, de azt tudom, most haza megyek és alszom...

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ma úgy keltem fel, hogy tudtam mi a teendő.... nem teljesen voltam képbe az életemmel....de tudtam mit kell tennem össze állt bennem valami, aminek már sokkal hamarább kellett volna... De a lényegen nem változtat úgy döntöttem, hogy elmegyek és meglátogatom Tylert. Felöltöztem és elindultam a címre ahol elvileg lakik. Egy fiatal kislány nyitott ajtót.
- Szia. A bátyámhoz jöttél? - nézet rám a lány, tehát ő nem tudja, hogy ember vagyok?
- Szia. Igen. Katarina vagyok, az egyik osztálytársa. - mosolyogtam rá.
- Hűha.. az osztályából nem ismerek még senkit. Gyere csak be! Tyler!!!!- engedett beljebb és felordított a bátyának.
- Szia. Hát te? - állt meg a lépcső alján.
- Eljöttem hozzád.....- egy kicsit zavarba voltam és döcögősen ment a beszélgetés.
-És miért? - nézet rám.
- Lehetnél vele kedvesebb is..csoda, hogy szóba állt veled. - mondta a húga12...
- Köszönöm. - mosolyogtam rá. Ő közben kiment az udvarra.
- Gyere fel, de ne maradj sokáig... - hát igen ez a mondat csak Tyler száját hagyhatja el. De elindultam utána, a szobájába vezetett fel, ahol focis és motoros dolgok voltak.. meg egy fal képekkel és ott voltam én is.. nem tudtam nem észre venni, hogy ott lógok a falán.
- Hát ez? - néztem önmagamat.
- Kép.
- Azt látom, de miféle kép? 
- Ez egy feladathoz kell. - mondta.
- Milyen feladathoz? - kérdezősködtem.
- Az nem lényeg.
- Ne kertelj... mit keres a fallodon a képem.
- Kitűztem. - válaszolt egyszerűen.
- De minek? - néztem rá.
- Hogy fellógassalak. - vont vállat.
- Ezt komolyan mondtad?-néztem rá, de csak azt értem el, hogy elfordult tőlem.
- Nem.
- Hát akkor miért nem nézel a szemembe? - kérdeztem meg.
- Mert akkor ezt kellene tennem. - csókolt meg. Az a csók.. más volt mint ő.. persze vad... és még is érzelmes gyengéd.... Mi van veled Tyler? És mi van velem?
- Szeretlek... - engedett el a csók után.
- Én is téged. - csókoltam meg. Bele zúgtam egy szörnyetegbe? Megőrültem ez nem lehetséges.
- Tyler...mi mit csinálunk? -néztem rá.
- Csókolózunk. - közeledet az ajkamhoz.
- De nem lehet....
- Miért?
- Mert te vérfarkas vagy én meg selejt. - mondtam ki az igazságot.
- De nem igazi...azzá változtattak Kate.  Nem voltam az... Hat évesen váltam szörnyeteggé. -mondta.
- Tényleg?
- Igen. Szóval, ha tényleg szeretsz, akkor enged, hogy szeresselek... te őrület.. - csókolt meg ismét, már nem ellenkeztem.. bele nyugodtam, hogy őrültek vagyunk.

Miután felébredtem tudatosult bennem, hogy álmodtam, egy érdekes őrült álmom volt... de mit jelenthet? Talán ez az őrület valóra válik? Esetleg más lesz Tyler helyén.. vagy az érzéseim, amiket nem tudok.. esetleg az övéi.. mi igaz az álmomból? És mi nem.... Titok, őrültség... esztelen valóság?



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------






Szóval, mi előtt bárki örülne... jelentem ez nem a következő rész... csak gondoltam írok egy kitekintést e nemes alkalomból... és ez lett... Egy kitekintő rész, akár a történet így is folytatódna... de nem nem így fog. A következő rész.... DECEMBER 8.-án lesz. És az az igazi rész lesz.
Boldog Szülinapot, az egyik legjobb barátnőmnek holnapra!!!! És megjegyzéseket várom! :)



1 megjegyzés:

  1. ÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚÚhhh köszönöm és nagyon jó a rész, mint mindig :) Várom már a folytatást.

    VálaszTörlés