2013. december 30., hétfő

21. rész - Gubanc

December 20.
Nem sokára itt van a karácsony és nem tudom mit adjak a családomnak, akik itthon sem lesznek. Kezd elegem lenni, megint egyedül tölthetem ezt az ünnepet, mint az elmúlt két évben. Nem baj, kibírom kezdek hozzá szokni elvégre ők vadásznak én meg itthon vagyok.
Ma csináltam egy karácsonyias  képet, majd elküldöm nekik, hogy igen itt vagyok és létezem, annak ellenére, hogy én nem vagyok vér farkas. Utána takarítottam. Minden szekrényből kipakoltam és rendet tettem bennük.
Viszont rá jöttem, hogy anya szekrényei a leginkább kupisak. Ahogy a legalsó szekrénybe rámoltam megtaláltam egy naplót. Anyjáé.  Egy vastag barna bőr borítású szíjjal háromszor átfogott naplót találtam. Nagyon érdekelt, hogy anya mikori naplója és mi lehet benne. Kíváncsi voltam mindig is és szerintem ez a mindent tudni akarok vágyam egyre csak nő, olykor bajba is kever, de nem vészes.
Az utolsó feljegyzés 14 évvel ezelőttre szól, egy május 26.-i napra.  Akkor voltam három éves. Sajnos nem emlékszem semmire a gyerek koromról csak 6 éves koromtól igen egy kicsit szenilis vagyok ilyen téren. Nem nagyon érdekelt a múltam.... eddig.
Bele olvastam....
 " 1994. Május 26. 
Nem tudom hogy mondom meg majd neki, hogy mit tettünk, de kénytelen leszek. Nem tudom valaha megbocsájt- e az én kicsi hercegnőm. De én nagyon haragszom magamra. Egy dolog vigasztal, hogy Jackson (apukám neve) szerint jól tettük, mert így tudjuk csak megvédeni a lányunkat. Kénytelenek voltunk ezt tenni. Mert másképp nagy felfordulást és gubancot okoztunk volna mindenkinek. Nem mi, hanem ő.
Lehet, hogy a lányom soha nem nézi el nekem ezt a tettemet és tudom, hogy nem tudok úgy nézni rá, mint arra a csecsemőre akit világra hoztam, de kénytelen voltam. Hogy megmentessek vele másokat. Ha ez a gyerek nem is az enyém.... nem úgy, mint az aki volt."
Tovább nem bírtam olvasni, mert kifolytak a könnyeim. becsaptam a naplót és behajítottam a szekrénybe. Soha többé nem akarom látni. Se ezt az átkozott füzetet a feljegyzésekkel, se a családom. Ez itt a gubanc.
Én nekik egy gubanc vagyok?
Csak egy valami, amit eldobhatnak? Miért?
Mit ártottam nekik? Vagy miért cseréltek el a gyerekükre?
Nem is vagyok anya lánya, és az apám nem az apám? A bátyám is csak egy idegen?Itt élek a házukban és nem ők a családom. Lehet, hogy megölték az igazit.
Az igazi gyerekükkel és én helyettesítem, de miért??? Mi az ok?
Miért kellek én nekik? Ha a saját lányukat eldobták....
Miért nem írtak semmi konkrétat és miért nem írtak neveket?
Miféle csere? Milyen gubanc?
Egyáltalán mi ez az egész? Mit kellene kibogozni?
És miért nem ettek meg, engem is?
Kik az igazi családom? Mire kellek nekik? Mit akarnak tőlem?
Csak ezekre a kérdésekre keresem a választ.... Hát így legyen boldog karácsonyom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése