2013. december 30., hétfő

26. rész- Fekete ruhás

Január 11.
Ma egy farkasos összeállítást választottam, viszonylag az idő is hűvös. Reggel sportcipőbe akartam elindulni, de rájöttem, hogy a csizma ideálisabb választás lesz a mai napra. Reggelire megettem három almát és ittam két bögre teát is. Utánna renbeszedtem magam, gyors bedobáltam a könyveimet a táskámba és már indultam is. Szokatlan változást észleltem ma...
- Ki az? - nézett a folyosó végébe Carla.
- Nem tudom. Kit kell nézni?- néztem rá, amjd a tömegre szegeztem a tekkintetem és nyújtoggattam a nyakam, hátha többet látok. Nem jött össze.
- A fekete ruhást. - ahogy kimondta rögtön oda kaptam a fejem és bevillant egy kép.... az idegen képe.
- Oda megyek. - jelentettem ki, és indultam is az illető felé-
- Ne! Meg ne probáld! - mordult rám, de tovább kerülgettem a sulis társaimat.
- Jó napot! - álltam meg a pasas előtt. A kék szemek.. biztosan ő az, a szemei fel ismerem, ha az arcát akkor takarta is.
- Önnek is! Segíthetek? - nézett rám.
- Lehet. Ha megmondaná a nevét, már az segítene. - néztem a kék szemeibe.
- Még is kiváncsi Gorodon kis asszony. -mosolyodot el, persze nem túl feltünően csak éppen hogy.
- Igen. Nem szeretem a titkokat. - áltam le vele.
- Pedig sok titok van, amit nem tud, de szeretene.
- Ki derítem, ki tudom deríteni.
- Meglehet.-ennyi választ kaptam.
- Elsőre a maga neve is megfelel. - mondtam határozottan.
- Meg tudja, ha eljön az ideje. Maga valóban egy igazi farkas. Önfejű, makacs, kíváncsi és nem reménytelen. -mosolygott és ott hagyott. Be ment a tanáriba.
- Sokra mentem vele. - tettem maganak egy megjegyzést.
- Mi van korcs? - jött oda Anabel.
- A bolhák világ napja. Nem ártanavigyáznod hercegnő, mert a duplájára nőnek a parazitáid.-mosolyogtam és vissza mentem Carlahoz.
- Nah mi volt?- nézet rám.
- Nem lettem okosabb. Hol van Caleb? - kérdeztem.
- Pasz..- nézett körbe - Ott van Tyler-el és Tom-mal beszél.
- Köszi.Jösz? - indultam a terem irányába.
- Aha.- mondta és megszólalt a csengő. Bementünk a terembe és leültünk. Előpakoltunk órára. A tanár késett 10 perc után jött csak be. Természetesen a fekete ruhás idegen volt.
- Jó napot! - köszönt nekünk. - Gordon, mondja mit vettek eddig töriből. - nézett rám.
- Rendben, de Gorodon. Mr...... - direkt elhúztam, elmosolyodott majd bemutatkozott.
- Mr. Wallner, az új töri tanár. - mondta ki, azt hittem meg fagy bennem a szó.
- Az idegen.... - jegyezte megTyler.
- Az.
- Mit akar? - nézet rá Tom.
- Tanítani.
- Minket? - kérdezte a hátsó sorból egy boszi.
- Igen.
- Hát nem fog. - közölte Anabel.
- Majd meglátjuk. Gorodon, mondja mit vettek? - nézett rám.
- Nem szoktam figyelni, nem tudom. - ismertem el, de füllentettem is mert tudtam.
- Jó. Játszunk így. Felelni fognak. Maga kezd. - nézet rám.
- Hát hogyne....



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése