2013. december 30., hétfő

19. rész -Hangjegy

November 22.
Egy újabb hétvége és már tudom, hogy mit fogok ma csinálni. Bemegyek a városba és meglátogatom a srácot, aki a lemezeket a kezembe nyomta. De előtte felöltözöm és meg reggelizek és talán egy keveset olvasok is.
A reggelim nem más, mint grofli volt. Az öltözékem pedig erre a hideg napra is meg van.
- Szia! - köszönt a srác, mikor beléptem a kedvenc kis üzlettembe.
- Szia, vissza hoztam  a CD-t. - mosolyogtam rá.
- Örülök. Tetszett? - kérdezte mer, szerintem az egyértelműt.
- Köszi, jó volt. Nem volt ismerős, de még is a dallam valamire már emlékeztetett.Tehát igazán elmondhatod mi ez... - válaszoltam a kérdésére.
- A bandám lemeze. Jó persze semmi extra, de azért büszke vagyok rá. - húzta mosolyra az ajkát.
- Jók vagytok. - ismertem el. -Nem az a tipikuspop se rock se jazz, hanem olyan hangjegy kavalkád.
- Kösz, az mi? - nézett rá a vázlat füzetemre.
- Gondoltam így könnyebben eltudnám magyarázni, hogy mi jutott eszembe egy-egy számról.- mondtam és odaadtam neki a firkálmányaim.
- Rajzolsz? - méregette a fűzetett és engem.
- Megesik.
- Hűha.... - lapozta fel és a zene madárnál megállt, jobban szemügyre vette. - Ez valami szuper.
- Köszi.
- Esetleg..ha lehetne..
- Igen? - kérdeztem rá.
- Arra gondoltam, hogy ha nem lenne gond és a srácokkal is megdumálnám rajzolhatnál nekünk egy albumtervet vagy banda logót.
- Miért is ne?? Aha persze. - mosolyogtam rá.
- Oké felhívom a srácokat. Van egy kis időd?
- Ahha, ma nincs semmi tervem. - mondtam, ő megfogta a telefont és hívta barátait én addig körülnéztem  polcokon valami jó kis CD után epekedve. Semmi... Mikor vissza mentem a pulthoz közölte, hogy mehetünk. Bezárta a boltot és elmentünk egy garázshoz. Ott volt a bandája többi tagja. Alex, Casle, Jim és Dyen. Megismertem őket, majd közösen tervezgetni kezdtünk. Az eredmény egy banda logó lett.
Utána játszódtak nekem pár számot, majd én haza mentem. Brad hívott.
- Szia hugi, mi jót csinálsz? Mit csináltál ma? - tette fel a kérdéseit a telefonba a bátyám hanjga.
- Nem sok mindent, a kedvenc boltomba voltam, ott emberekkel beszéltem és rajzoltam. Teljesen szokványos.
- Ha te mondod. Nem kerültél bajba?
- Nem.
- Kate, most komolyan... - még mobilon keresztül is atyáskodik... brrr....
- Oké, oké, nem történt semmi.
- Jó. Aztán ne kerülj bajba.  Tom és Tyler még mindig marja egymást? - tett fel egy újabb kérédst.
- Aha, mint a citrom a nyelvem. - tettem egy hasonlatot, amit ő nem díjazott persze aztán még beszéltünk és bejelentette, hogy majd csak január 12.-én jön haza... remek. Mindegy legalább addig is nyugtom lesz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése